tässä iltani iloksi mietin kuinka tunnen että valutan ympärillä oleviin ihmisiin myrkkyä. Ajatukseni myrkyttävät heidät - negatiiviset tunteet saavat vallan. Samoin näyttää käyvän myös tapaamilleni kavereille, tunteet näyttävät ulkoisesti olevan ihan kunnossa. Saan silti kaivettua negatiivisia esille jotka alkavat tekemään pienenpieniä asioita, jotka kasvavat ja kasvavat saavat lopulta todella mahtavat suhteet. *no sellainenhan mä olen - myönnän*
ps: viikonlopusta, *huokaus* olo on ihana, olen ihastunut:)
Kommentit