torstai, 8. joulukuu 2005
:)
Olisi paljon kirjoitettavaa, aika ja paikka eivät ehkä ole nyt parhaita -joten vaikenen. Toivon että voisin kirjoittaa jo viikonlopun jälkeen jotain, mutta nyt olen niin onnellinen. Parempi hymyillä typeräränä kuin avata suunsa ja paljastaa että on typerä oikeasti. :D
Kommentit